Gothia här kommer viiiiiiii!

nu är jag nästan färdigpackad, bara lite småsaker som ska ner i min överfulla väska sen äre klirrat.
inatt sov jag i soffan nere vid tv,absolut inte uppskattat! och då kommer frågan.. varför låg jag där då? och här kommer svaret.. jo,därför vi låg igår och kolla på en värdelös film och trött som jag va så somna jag.. tadaaaaa.
klockan 9 kommer våran skjuts som ska ta oss till göteborg och gothia. och jag är jätterädd för att glömma något vilket jag troligtvis kommer göra. men nu måste jag äta frukost.
och jusste,jag tror inte jag kommer kunna blogga något under veckan, men ni kan ju hålla koll..kaaaaanske att jag kostar på mig något mobilinlägg. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0