från början va du speciell, nu vet jag inte längre.

va på unkan, vi dansa, måla och ja.. hade de trevligt. vid 12 stängde det som vanligt och då gick vi ut på byn en sväng.. jag, amanda, linus och christoffer. efter att vi stått och snackat mitt i korsningen ett bra tag så skulle christoffer hem och då åkte även linus hem. jag och amanda tog sällskap med christoffer hem till honom i endast linne och kortshorts, och jag trodde jag skulle dö så kallt de va.
men vad gör man inte för någon man tycker om.. jag kommer dessutom inte få träffa honom på 2 veckor då han åker till gotland imorrn och veckan efter de åker han till öland och då är jag i göteborg på gothia.
sen får jag träffa han igen och jag längtar!
nej, nu ska jag och min lilla vän kolla på karlsson på taket och sen blire nattinatt för oss :)
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0