du kommer inse själv vilken idiot du är när allt rasar.

var somsagt i rättvik idag,ni som har mig på facebook har väll följt mina täta uppdateringar och för er som inte har mig på facebook så kan jag säga att jag har haft en riktigt mysig och härlig dag med både bad,promenader och god mat.och inte minst trevligt sällskap.efter att vi kom hem från rättvik vid 10 stack jag ut på byn där vi va kvar till typ 11,då drog vi upp till festivalen och king som man är så fixa jag in mig helt gratis.var dock inte så mycket att se men ändå lixom..gratis är aldrig fel;-)imorrn vet jag inte alls vad som händer men kom på idag att det är lördag då iallafall.eftersom jag har sommarlov så har jag helt tappat uppfattningen om datum,dag och klocka.men jaja,spela roll lixom;-)nej nu ska jag sova,eller nej det ska jag inte..men iallafall lägga mig till rätta i sängen.puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du att jeppe är idiot?

2011-07-30 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0