det kommer inte funka en gång till.

sov hos amanda inatt,igår va vi ute på byn hela eftermiddan/kvällen.gjorde inte så mycket men vi fick timmarna att gå iallafall.vid 15 över 12 gick jag och amanda ner till rep och hämta lite grejer och sen hem till henne.idag vakna vi typ 12,käka frukost och sen gick jag ut för att träffa jezper,han och jag satt utanför honom i typ 1 timme och snacka och sen gick jag hem till mig.jag har badat med min älskade albin och sen har jag även duschat..nu sitter jag och väntar på att amanda ska komma hit och sen ska väll vi ut på byn eller nått sånt.det visar sig!

börjar tröttna på hur fan du beter dig,vet knappt vart jag har dig längre..du är då inte samma människa jag lärde känna.inga fler lögner och inte samma bortförklaring..det kommer inte funka en gång till.


Kommentarer
Postat av: sara

mina vackra änglar !!♥

2011-07-31 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0