vinst

inatt sov jag hemma eftersom jag tydligen skulle spela match idag..
igårkväll va jag på unkan sen gick jag med bror till myntan för att träffa denice och dit kom även kenneth.
då gick vi tillbaka till unkan och va där till kanske 11 för då gick vi till myntan för att kenneth skulle käka..
sen körde denices mamma hem mig så jag gick upp och la mig eftersom jag skulle upp tidigt idag.
matchen spelades mot sura i kättinghallen..
det gick bra, vi vann med 1-10... där va även nattis och hejade på oss, sjukt kul att träffa henne !
påvägen hem stannade vi i fagersta och köpte thaimat ;)
sen skulle jag plugga men istället somnade jag... gaaah.. inte mitt fel om jag får ig imorrn (a)
men de ska nog gå bra..
nu ska jag gå ner och kolla på solsidan med den övriga familjen :)
puss

Kommentarer
Postat av: Haha :)

Brukar man inte säga att man vann med 10-1? :)

2011-01-23 @ 19:47:45
Postat av: saraamna

som sagt kan du ta itu med ove senare ;)

2011-01-23 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0