lite plugg

jag har hunnit med lite matte idag iallafall... sen körde de ihop sig totalt och jag la ner de projektet och gick ner och lekte husmor istället... mamma hade bakat bröd så jag ställde mig i köket och gjorde ordning kvällsfika till min kära familj ;)
biologin som jag också hade med mig hem idag får vänta tills imorrn då jag också måste plugga :o :(
men på kvällen imorrn sen har jag träning, inte så mycket bättre med tanke på att mina vaden håller på att ramla av, eller nej inte bokstavligen men dom gör såhääääääääääääääääääääääär ont !
nu ska jag sova snart då jag måste gå upp 10 minuter tidigare för att vi har idrott direkt på morgonen -.-
men idrott är kul så jag gör en :D
haha godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0