so är inte min greeej !

jag ligger i sängen just nu.. nyss kommit hem från unkan..
där va de nå möte med en massa komunmänniskor och ska jag vara helt ärlig (som jag alltid är) så kan jag säga att jag inte förstod sådär jättemycket av va dom sa.. jag förstod ju såklart lite, men vissa delar va lite för kompliserade för min hjärna att ta in ;)
men sen va jag kvar på unkan :D
idag i skolan när vi hade so.. ah juste de va då jag blev så sur och arg.. ja jag blev verkligen de..
bara för att min lärare inte förstod min lilla skiss, ALLA andra gjorde de, men inte min lärare..
de förstörde seriöst min dag, och när hon skulle förklara så förklarade hon på ett sätt jag inte fattade, och när jag sa att jag inte riktigt förstod, ah då blev hon jättearg !
de förstörde min dag & jag är fortfarande sur, men de har lugnat ner sig lite :P
imorrn ska jag gå till skolan, sen ska jag ta hem och plugga matte & tyska och sen har jag träning :D
det ska bli kul att träna, jag har ju lixom inte tränat på typ 3 veckor ? eller iallafall 2 ;)
nu ska jag snart sova men innan de ska jag fixa lite grejer ;)
puss... vi hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0