unkankväll... igen ;)

nu sitter jag hemma hos sara, vi har tidigare vart på unkan..
de va väll ganska kul där, trots att de va en person som jag ah, inte tycker om.. en stor idiot & jag nämner inga namn..
de va mycke folk där iallafall..
nu ligger sara och amanda och leker typ nagelmottagning eller något ?
hahahaha, jättekul att höra på ;)
imorrn ska jag väll va med brudarna & på måndag börjar skolan -.-
men de ska bli väldigt skönt att träffa folk man inte träffat på år&dar känns de som... kära klassen :D
och på onsdag & torsdag denna vecka va jag ju lagvärdinna på cronimet cup i fagersta.. det är en hockeycup..
"mitt" lag som hette göta-traneberg kom tvåa, väldigt bra :)
nu ska jag vara lite social med johan :D
mohahahah, gissa vem de kan vara, de kommer ni aldrig kunna lista ut ;)
jag kan säga att de är en väääääldigt söt kille :D
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0