sorry.

förlåt så mycket för det lilla blogguppehållet jag gjorde.. men jag hade ingen ork, och jag som hade så mycket att berätta :(
tex i onsdags så disikerade vi bläckfisk på biologin ;)
slemmigt, stinkigt, äckligt och bläää.. men jag gjorde de, och jag grina inte :D
nej jag kasta runt med dendär bläckfisken och jag skärde i den och allt dedär..
haha jag är cool ;)
snart iallafall så ska jag göra mig iordning för mellanstadiedisco på unkan :)
det blir jag, Granis, Adam & Jesper K som ska hålla i de så jag hoppas att de kommer ungar ;)
sen ska vi städa & de kan vara förjävligt för domdär små barnen (hihi, dom är bara 1-3 år yngre än mig) kan verkligen stöka ner. men sen vid klockan 8 kanske så ska jag hem till hjalle för att hans pappa fyller år imorrn :D
idag fyller även jessika och gry år så grattis till dom :D
här är deras bloggar.
jessika: http://jeessikaanskoff.blogg.se/
gry: http://grybergius.blogg.se/
men nu ska jag fortsätta dunka musik sen drar ja.. puss :*'
granis :D

Kommentarer
Postat av: saraamna

haha.....as garva när jag hörde att du hadde klämt den

så det spurta på sabina (Y) <3

2011-01-21 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0