massa tankar som gör mig sååå arg !

jag sitter här för mig själv i mitt rum är lite smått förbannad !
alla människor är väll lika mycket värda, de är väll självklart.. eller ah, för många är de så.. men tyvärr finns det i*****r som inte tycker de & jag är så jävla mycket emot deras sätt att se på den saken, men de är inte min sak & accepterar deras tycken, trots att jag tycker de är helt puckat...
för hur de än är så är de väll så att...........
man är inte en sämre människa bara för att jag som tjej hellre kysser en annan tjej istället för en kille eller tvärtom.. jag är inte en sämre människa för att jag väger si&så mycket, för att jag är blåögd, brunhårig, vit, 1,67 meter lång, 40 i skostorlek.....
jag skulle vara precis samma person även om jag vägde 700kg, va brunögd, va blondin, va mörkhyad, 2 meter lång eller hade 28 i skostorlek..

Kommentarer
Postat av: saraamna

så sant så !

2011-01-05 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0