man tackar för den pussen johan :D

jag och sara har haft de fett chill hela dagen..
amanda drog hem ett tag efter att vi vaknat men jag och sara låg kvar i sängen och bara myste lite.
sen klockan 2 tog vi frukost, sen la vi oss i sängen igen.. men en varsin mobil och messade lite ;)
nu håller sara på att byta om & de ska jag också göra när jag har bloggat klart. sen ska jag väll dra hem och byta lite kläder sen drar jag nog med sara till unkan ikväll, amanda följer säkert också med :)
nyss fick jag en puss av sara, eller ah den va inte från sara egentligen, den va från världens underbaraste kille som heter johan :D
hahahahaahahah ;)
men nu ska jag fixa mig lite.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0