konversation med sara !

K: "du har dina trosor hemma hos mig"
S: "haha, dom kan få sova över hos dig lite till?"
K: "ahdå, men till imorgon är de högsäsong och då höjer  vi hyran.. bara så du vet"
S: "kompispris?"
K: "nej tyvärr, du funkar inte i längden förstår du"
S: "haha, meh?"
K: "men jag kan snacka med chefen igen, han har mens och är lite tjurig för tillfället"
S: "haha, är han transa?"
K: "nej, men han kan väll ha mens för de?"
S: "jag visste inte att killar kunde ha de, coolt"
K: "aha, jag kanske va lite otydlig? jag mena förstås ur näsan"
S: "haha, jaha de gjorde de lite lättare för min hjärna att ta in"
K: "jo jag förstår"
S: "har han testat stoppa upp en tampong?"
K: "nej, han satt dit en binda och nu klagar han på att han inte ser något"
S: "pojkar vet inte hur dom ska handskas med saker"
K: "nej visst är de bra att jag tjej"
S: "verkligen"
K: "va*"
S: "va tjej?"
K: "visst är de bra att va tjej?"
S: "ja, de är kanonkul"
K: "5 av 5 toasters"
S: "haha asbra"
K: "om de är"
S: "klart de är"

Kommentarer
Postat av: lydia

hahahaha ni är för söta loveu ! <3333

2011-01-04 @ 16:43:10
Postat av: saraamna

sara+karin= fööör frääna ! :P<3

2011-01-04 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0