en dusch som väntar

nyss kommit hem från träningen som faktiskt gick bättre än vad jag hade trott från början...
de va lite jobbigt då de kändes som att jag bara flådde runt och inte gjorde någon nytta. men ah, tydligen hade även detta flåande gett resultat ;)
snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta mig något att äta, efter jag ätit lite ska jag försöka plugga -.-
de har jag sagt i 3 dagar nu & resultatet är 7 tal i matteboken ;)
än så länge iallafall :D
och sen imorrn är de skola och träning... kanske även drar till unkan imorrn efter träningen, vi får se hur det gått med mitt pluggande :D
men nu kallar duschen.. seeeya ;*

Kommentarer
Postat av: saraamna

hah......love that girl on the picture

2011-01-13 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0