Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

1. jag älskar mina kompisar.
2. jag tycker det är kul i skolan ibland.
3. när jag va liten ville jag bli snickare, nu vill jag bli socionom eller snickare.
4. jag älskar godisen japp och jag blir glad av munkar.
5. jag hatar mitt utseende.
6. jag tycker att jag aldrig har något att ha på mig medans vissa av mina kompisar avgudar min garderob (hur nu de kan vara möjligt)
7. jag är facebook beroende.
8. jag hatar ormar, och jag är inte mörkrädd.. kanske lite höjdrödd, men sålänge jag står bakom staket eller något annat som skyddar så kan jag gå hur högt som helst..
9. jag älskar att busa och driva med folk, dock inte så den andra blir ledsen.
10. jag prioriterar aldrig mig själv före mina vänner, och jag får jätteont i magen så fort jag råkar göra illa någon eller nåt.. och jag slåss inte, jag kan inte ta något ifrån någon.. nej de bara går inte.. jag är en känslomänniska :P
11. jag lider av astma och laktosintollerans... och så biter jag på naglarna.
11. jag håller på södertälje i hockey och IFKgöteborg i fotboll.
12. jag MÅSTE sova med strumpor.
13. mobilen & datan.. mina viktigaste ägodelar !!!!
14. jag älskar mina rosa gardiner & mina rosa brallor.
15. jag tycker de är skönt att denna lista är slut nu, då jag tyckte de va svårt att komma på allt detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0