"teddyvovven pricken"

för länge sen när jag va 1 år, fick jag en gåva av min mor.
en fin present, när jag var 1 år som jag sen så länga hade kvar.

teddyvovven pricken, ja så hette han,
en gång va han bara min åh vi älskade varann.
teddyvovven pricken hans nos den var av plast,
ja han va min bästa vän när jag var ett litet barn.

åh varje kväll va han så go och mjuk,
då värmde han min säng så varm.
han var så snäll,
en gång när jag blev sjuk så fick jag sova på hans arm.

teddyvovven pricken, ja så hette han,
en gång va han bara min åh vi älskade varann.
teddyvovven pricken hans nos den var av plast,
ja han va min bästa vän när jag var ett litet barn.

och åren gick och jag glömmer inte bort min vän,
nu är jag stor och har han kvar
och så idag när jag sitter här,
så kramar jag om han så hårt.

teddyvovven pricken, ja så hette han,
en gång va han bara min åh vi älskade varann.
teddyvovven pricken hans nos den var av plast,
ja han va min bästa vän när jag var ett litet barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0