SAK föralltid & förevigt !

inget kommer kunna splittra oss.. vi hör ihop som helan och halvan.
tillsammans ska vi gå över stock och vi ska klättra över sten, för inget ska stå ivägen för våran vänskap..'
ni är min höger och vänstra hand.. utan er kommer jag inte långt, jag skulle stå kvar ensam på perrongen när tåget gått, för jag skulle inte ens ha orken att kliva på..
ni ger mig den stora livsviljan jag har, ni ger mig allt jag behöver..
kärlek, vänskap, omtanke, energi, livsglädje, ja allt man någonsin skulle komma på.
ni gör så mina lungor fungerar, så att mitt hjärta slår, så min mun kan prata (och kyssas hih), så mina ben orkar bära mig, så mina ögon orkar se, så mina öron orkar höra, så min hjärna orkar tänka..ni gör mitt liv !
ni är världens bästa tjejer och utan er vore jag inget, tack för att ni finns i mitt liv & jag kommer aldrig släppa taget om er !

Kommentarer
Postat av: saraamna

(och kyssas hih) (Y)

älskar er :**

2011-02-09 @ 23:01:29
Postat av: Amanda

du är grymt underbar, älskar er ♥

2011-02-13 @ 21:10:46
URL: http://aamandabeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0