magkramper

jag ligger i sängen nu och har så sjuuukt ont i magen.. eller inte i magen, men typ mellan bröstet och magen..
känns som att någon sitter och skär med kniv innefrån, riktigt obehagligt. och ont gör de !!!!
men sånt får jag väll leva med, går över såsmåningom !
idag va jag till skolan och sen gick jag med sara hem vi satt i hennes soffa och myste lite med alvin..'
sen la vi oss hennes säng och så dryg som hon va idag har hon fan aldrig varit, hon låg och höll fasst mig med både armar och ben och jag va jättekissnödig och jag fick inte gå på toa, jobbigt läääge !
sen gick vi till unkan en stund och idag va de ovanligt tråkigt !
nu ligger jag hemma hos mig med amanda som ska sova här inatt och imorrn är de skola ;)
puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0