hemma en stund nu på lunchen med amanda :D

imorse vakna jag halv 8 och greps av panik för att vi hade gympa på morgonen och jag skulle ut och springa...
jag slet på mig alla kläder och rusa iväg till skolan, de va ishalt hela vägen och de va jobbigt att gå..
men jag kom i tid och de va tur de ;)
väl framme skrattar mina vänner åt mig för att jag haft så brottom och satt på mig byxorna bak&fram (a)
menmen, sånt som händer..
Lisa skulle tydligen också springa så vi tog en vända upp vid tryckeriet, förbi kyrkogårde, ner för kornettgatan och runt folketshus... jag som är så smart hade glömt min astmamedecin och de vart lite jobbigt där i slutet, men skönt va de iallafall !
sen hade vi syslöjd och de är grymt roligt !
nu sitter jag och amanda hemma hos mig och har nyss käkat panpizza och jag hämtade min mobil som jag i bråskan glömde hemma ;)
nu ska vi gå tillbaka till skolan och ha engelska och matteprov ;)
puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0