du gjorde mig hel.. utan dig är jag halv

nej håkan det fungerar inte.. att veta att du aldrig kommer tillbaka får mig må illa, jag väntar fortfarande på dagen, dagen du kommer hem igen, dagen då allt är exakt som det va för 3 år sen, då du fortfarande va hos mig här..
då jag aldrig var ensam eller kall, då jag aldrig va orolig över vart du va, då jag aldrig grät över att du va borta..
de stora hålet du lämnat går inte att fyllas.. känslan att du är ifrån mig går inte att beskrivas.
jag vill inte må dåligt håkan, jag vill kunna vara samma karin som förut, men jag blir aldrig de utan dig!
du fattas mig varje dag och jag önskar varje dag att det inte vore så.
jag vill komma och hälsa på dig, hälsa på dig i himlen och där vill jag stanna förevigt, i dina armar är jag trygg.
jag tänker på dig hela tiden och varje gång får jag en klump i magen, det känns fel att vara här utan dig, du som alltid var så nära, hade jag tråkigt gick jag hem till dig och du följde med mig ut på promenad med bella..
jag kommer aldrig mer få se dig gå med bella, aldrig mer kommer du få ha på dig din mörkgröna jacka, aldrig mer kommer du får ha din svara kepa med öronlappar på dig, aldrig mer kommer jag få krama om dig!
du har lämnat mig ensam håkan, vi kommer ses igen någonstans på andra sidan.. vi ska ta ikapp all denna tid som vi missat ihop, du va värd så mycket mer..
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0