det är inte svårt att komma på!

det är svårt att leva när vänner sviker,
det är svårt att stå rakt när knäna sig viker,
det är svårt att vara glad när allt piss,
det är svårt att se det ljust när du ger mig en sån diss.
*
jag bad dig aldrig älska mig,
men du gjorde det och det var upp till dig,
att aldrig mer får visa att man är glad när man dig ser,
att man måste dölja att faktiskt ler.
*
jag sitter här på kvällen och tänker tillbaka,
på den tiden det var vi, jag kan inte sluta sakna.
dina varma kramar och ditt glada skratt,
saknar att hålla om och drömma om dig varje natt.
*
att dölja tårar är inte lätt,
tro mig, jag har försökt på alla sätt.
*
jag kollar på bilder då det va vi,
jag måste acceptera, det är en fantasi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0