bästavän blir 14 år idag !

idag du min lilla prinsessa blev du 14 år....
världens bästa vän som alltid finns där, som alltid förstår och som alltid lyssnar..
tjejen som gör dagen värd att leva och att jag har dig är som rena rama skatten..
kärleken till dig kan inte beskrivas med ord, du är bäst i världen och jag älskar dig för att du är du,
utan dig skulle jag inte klara dagen, jag skulle inte vara jag..
du gör mig till den jag är idag och utan dig är jag inte hel.
"jag ska följa dig genom eld och vatten"
vi ska gå genom livet tillsammans och aldrig ska jag släppa taget om din hand och låta dig gå utan mig..
vi är 1 vi hör ihop som helan och halvan och jag vill inte gör något utan dig vid min sida,
bandet mellan oss är så starkt att inget kommer kunna bryta de, vi är gjorda för varandra. jag vore inget utan dig !
"låt aldirg vägen till en vän gro igen"
det är något jag ska leva upp till om de så betydde döden för mig..
vi är ett föralltid och ingen kan sätta stopp för de.
du är bäst sara♥

Kommentarer
Postat av: saraamna

jag älskar dej karin....

vi kommer allttid att höra ihop vad som en sker!

jag skulle inte villa leva utan dej !

när jag läste detta börja jag grina "som sagt"

du är så bra på att skriva texter och rim och allt sånt......

tänk att den där dagen vi var på mariagården......

gjorde så mycket för oss !!!

en dag med varandra så blev det bara så att vi skulle höra ihop lixom.....



älskar dej karin dömstedt !!!

mitt allt ♥

2011-02-16 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0