your lies will break me down,but your love will help me up again..

vet inte om jag egentligen har så mycket roligt att skriva,men jag kan ju försöka..
va ju somsagt till unkan idag på lite julmys och de va faktiskt väldigt mysigt..sen fick jag även en julklapp av fredrik den jävla nissen...ett halsband med en delfin på,jättefint!
så imorrn (eller de blir ju idag) så ska jag med mamma och anna till avesta för att köpa en julklapp till honom :)
nu är jag trött och hungrig..men min hunger får vänta tills frukost imorrn och min trötthet får vänta tills jag skrivit klart detta inlägg!
och det har jag gjort nu typ :D
detta är min kära,älskade,bästaste man♥♥

Kommentarer
Postat av: duvetvemjagär

inget att bry sig om, du vet att du är starkare än alla andra.. du är bäst hjärtat<3

2011-12-23 @ 02:32:04
Postat av: Idis

hahah herregud :o<3

2011-12-23 @ 13:02:56
URL: http://idisakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0