vem bestämmer över vad som har värde?

nu har jag hjälpt min syster med hennes blogg..och den hittar ni HÄÄÄÄR!!
nyduschad är jag också och det är nice..det som är minst nice är att jag har fått en kompis..det är en fluga som flyger runt i mitt rum och bara surrar och låter så jag kommer seriöst inte kunna sova!!
aja.förövrigt mår jag ganska bra idag,min telefon är ovanligt tyst vilket faktiskt är ganska skönt :)

jag följer lite olika bloggar,både stora och kända och lite mindre och inte alls så kända,men shit the same..
men i varenda blogg jag läst denna vecka så har jag fått sett frestande bilder på julgodis,lussekatter,pepparkakor..yes you name it?!?!
och jag börjar seriöst undra om jag är den enda bloggaren som tyvärr inte gjort något julgodis detta år (brukar förövrigt aldrig göra det) jag har liksom inga fina bilder att bjuda på eller dyl.
aja,men jag har bestämt mig för att nästa år så ska jag baka julgodis så de ryker om det!
och om ni kära läsare fortfarande är kvar då så kan jag lova er massa fina,frestande bilder!
hejdå!
och så toppar jag detta inlägg med denna underbara bild som jag har som bakrundsbild på datan.i love it!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0