säg ingenting till mig,det hörs på stegen när du går.

efter lång dag i avesta,fagersta och norberg med shopping,bus,fika,snack,julklappsbyte och en jävla massa annat så är det nu BINGO,uppesittarkväll...
ett påhitt min mamma kom på,att hela familjen (henke är inte inräknad) skulle sitta hemma denna underbara kväll innan julafton och spela bingolotto..men jag vill spy på tv 4,bara en jävla massa reklam och inte fan är pauserna korta!!!!dööö förfan!
vi har käkat skinkmacka och lyssnat på julmusik,granen med alla paketen är så fin och de luktar jul.
men jag har ingen julkänsla över huvud taget!
blääää,imorrn är de julafton,bara så alla vet!
söta tuva åkte dockvagn!
vår fett vackra gran!
min glada far!
bingolotto som sög ruttenbajskorv.
mitt thomas sabo armband jag fick av min älskade vän gry♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0