so many times you say that you love me,all those times..it was just bullshit!

min underbara dag! det va längesen jag mådde såhär jävla bra,allt tack vare gry.min älskade vän,jag vore ingenting utan dig!
vaknade somsagt hos gry,vi tog oss en promenad och sedan stack vi hem till henne igen,hängde tvätt och chilla bara!
vid halv 5 kom kenny och ann-sofie och hämta mig hos henne och vi åkte över till avesta för att hämta en person till och sedan bar de iväg till västerås,där vi bara åkte runt och skratta,lyssna på musik,va busiga och hade det allmänt trevligt!
nu ligger jag i min underbart sköna säng för första gången på sjukt länge och ska sova.yes!
puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0