men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen.

chill med looooov!
mohahahahahhahahahahaha :D
försov mig imorse så jag ramla in på samlingen några minuter sent.
sen va det bara att tralla ner i aulan där vi satt i en jäkla massa timmar kändes det som,tror dock det bara va en kvart eller något sådant.
efter den 3 timmars långa kvarten gick vi upp i klassrummet och fick betygen,jag haha vet inte om jag haha vill kommentera haha mina haha betyg sådär haha jättemycket faktiskt hahahahahahahahahahaha!
jodå,fick iallafall inga F (IG)
häller inga B eller A :P
men till sommarn så har jag jobbat upp mina betyg somfan,får jag hoppas ;)
nej nu ska jag chilla och lyssna på min älskade håkan hällström♥
sedan tar jag bussen med kära vänner till avesta för att handla lite julklappar.puss!!
jag har aldrig varit speciellt normal,och det är de som gör mig så jävla speciell :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0