jag tror du blandar ihop mig med någon som bryr sig?

nu blev jag fett trött på mitt jävla liv!
imorse hoppade min kära pappa,iklädd tomtedräkt på mig och vråla "godjuuuuul"
jag fick ett paket,en såndär kill almanacka (eller hur de nu stavas)
nu börja jag bläddra genom den...och bläääää på dom "snyggingarna" som va med!
saade-blää
alexander skarsgård-mums
penn badgley-mums
chace crawford-blää
alex pettyfer-blää
justin bieber-bläääääääääää,på min födelsedagsmånad dessutom :-O :-(
daniel radcliffe-han är inte speciellt snygg,men jag sätter ett mums på honom bara för att jag älskar harry potter :-D
ed westick-blää
danny saucedo-han är inte ful,men jag gicllar han inte för att min syster gör de!
kellan lutz-blää
paul wesley-blää
robert pattinsson-MUUUMS!tack så jäkla mycket för att du på sista bladet räddade mitt år!
jag längtar fan till december 2012!
nog om det.god jul på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0