i wonder how i wonder why...

kände att jag hade fett med abstinens för att göra ett inlägg just nu.det kommer handla om allt och inget.
hur många gånger i livet  kommer jag gå in igenom icas dörrar.
hur många timmar har jag spenderat framför dator,tv,mobil osv.
hur många timmar har jag spenderat på toaletten.
hur många gånger under mitt liv har jag sagt ordet "hej".
hur många människor kommer jag möta och se sammanlagt innan jag dör.
hur många olika klädesplagg kommer jag äga.
hur många gånger kommer jag blinka.
hur många timmar spenderar jag i bil,buss,tåg,flyg osv.
hur många hundar kommer jag klappa.
hur många besök hos tandläkaren kommer jag göra.
om jag aldrig i hela mitt liv klippt mig,hur långt skulle mitt hår vara då.
haha,okej nu räcker det.med allt detta i huvet så säger jag godnatt.jag ska försöka lista ut ett svar på någon av funderingarna,vilket jag chansar på inte kommer gå så bra.hehe,godnatt gullisar!
haha en gammal bild..hej,det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0