i tell her that i love her and she is all i need.

ooohyesss..efter att jag trixat och fixat med min blogg i flera hundra minuter så blev den tillslut som jag villa ha den :-D
dock är den lite grå,men de är fint så de får va så :-D
nu kan jag sova gott inatt med!
imorrn ska jag hem efter skolan och pyssla med det jag inte hann pyssla med idag p.g.a bloggen.
och sedan ska jag ut och leka i snön med gry,myyyys!
hihihihihihi.nu ska jag ner och borsta tänderna,puss och kram!
(kommer säkert va skittrött imorrn eftersom jag somna mycket sent natten till idag också,men de är ju lov snart så då kan jag vila)
hihihi om 4 dagar är de julafton :D
imorrn klipper jag av håret så de blir som på bilden :-)
spännande! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0