glöm inte att vara den du är..för inget är så vackert som att vara unik.

jag har inte skrivit något på evigheter och jag känner att jag toppar alla "tråkiga bloggar" listor med flera tusen i marginal.ber om ursäkt för det!
men jag har liksom inte haft något att skriva,tråkigt med korta inlägg där de bara står vad jag käka till frukost typ..men jag har kommit på att de är nog bättre än inget..hhhm,ska skärpa mig
-
denna dag har iallafall bestått av innebandy,kollade på min syster som spelade med damlaget mot rönnby,dock förlorade dom med 1-9 men de tycker inte jag gör något..gjorde dessutom årets första vurpa idag utanför apoteket i fagersta,lite smått pinsamt sådär..men man måste ju kunna bjuda på sig själv ;)
aja,efter innebandykik så åkte vi hem och sen gick jag med fredrik till unkan och baka pepparkashus till tävlingen..dock blev inte vårat hus ett hus,utan en safaribuss med en husvagn..skitcool..jag lägger upp en bild när jag orkar lägga in bilderna på datan!
sen efter vi blev klara med fårt fina mästerverk så umgicks jag med en mycket god vän vid namn kenny..
nu ligger jag i sängen och ska sova så fort jag skrivit klart detta..
ber åter igen om ursäkt för den dåliga uppdateringen och jag lovar att bättra mig!
jag har stängt av mobilen och tänker inte starta den förns imorrn någongång..skööönt!
ville bara säga de!
puss & godnatt!
pappa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0