det är så sjuuuuukt!

det är just sånt här som ger mig motivation till att vara den jag är,att aldrig kalla någon något dumt och mena de.
ord,ord kan man leva med resten av livet.
ser ni hur den här killen mår dåligt,hur han pinar sig igenom varje dag för att kunna leva.
de är så jävla fel!
fel,fel,fel,FEL..
och vi kan göra något åt det!
TILSAMMANS,vi gör skillnad om vi vill.
"ensam får jag kämpa för att flytta en sten,men tillsammans kan vi flytta ett berg"
vi kan ändra på allt detta genom att börja acceptera andra människor och STOPPA MOBBNINGEN.
jag är med..hur gör du?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det jobbigaste är ju att denna video inte stämmer, för det har laddats upp en video efter denna där det killen som är med i denna video säger att han ljög, m.m här har du den länken: http://www.youtube.com/watch?v=nwXdoKsaB9k&feature=related

2011-12-12 @ 16:20:04
URL: http://chaiilatte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0