♥ Dag 3 – Min bästavän

jag har några stycken.men jag väljer den jag umgås med mest just nu!
Gry Bergius är hennes namn och hon är allt man kan önska sig,hon finns alltid där och man kan prata med henne om allt,vi har alltid roligt tillsammans och jag vet inte vad mer jag kna säga,ord kan inte beskriva henne!
till våren kommer hon flytta till västerås och vi kommer bo en timma ifrån varann,alltså kommer inte vi kunna ses lika mycket.men det kommer inte förändra något.hon och jag till graven!
jag älskar dig bästa vän!♥
en väldigt dålig bild.men den förklarar allt!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig<3

2012-01-03 @ 01:04:50
URL: http://grybergius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0