♥ Dag 2 – Min första kärlek

min första kärlek..alltså jag vet inte riktigt...beror ju på vad man räknar ifrån!
men vi tar väll tobbe då (fast han inte va den första jag va tillsammans med,men han va den första jag grät över)
så okej.
Min första kärlek hette Tobias Lundberg,lika gammal som jag!
han har jag varit tillsammans med två gånger,eller egentligen tre,men tvåan räknas inte.
men det seriösaste förhållandet vi hade började den 11 september 2009,jag tror vi blev ihop över MSN.
Jag visste om att han var kär i mig,eller iallafall tyckte om mig för det hade en vän till både honom och mig sagt.
men jaja,vi blev väll ihop då och va ihop till den 21 januari (kollade upp datumet i en gammal dagbok) för då gjorde vi slut och jag blev jätte ledsen och började grina som fan.men dagen efter blev vi ihop igen men det blev slut den 11 februari igen.så vi var alltså ihop i prick 5 månader om man inte räknar med det där lilla uppehållet vi gjorde.
en julklapp jag fick av honom under tiden vi va tillsammans var en nalle som fick heta stina,och den har jag kvar.har även kvar söta teckningar som jag kunde hitta i min cykelkorg när jag skulle hem från skolan och lite annat gulligt!
idag är vi nära vänner och går i samma klass!
jag vet att tobbe kommer läsa detta så därför tänker jag inte lägga ut alltför pinsamma bilder ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0