♥ Dag 1 – Presentera mig själv

åååh,jag som är så jäkla bra på det alltså...
får väll göra ett försök.

Karin Åsa Elisabeth Dömstedt heter jag och jag bor i en liten by som heter Norberg.jag föddes på västerås BB måndagen den 2 Juni 1997 klockan 15:08.
min familj består av en mamma som heter åsa,en pappa som heter per-åke,en bror som heter henrik och en syster som heter anna,vi är tvillingar och hennes blogg hittar ni HÄÄÄR!
jag går på centralskolan i klass 8A,sitter med i kamratstödjargruppen och tycker skolan är ganska så chill!
på fritiden brukar jag umgås med mina vänner,vara på vår fritidsgård unkan eller bara chilla.
jag sitter med i Norbergs ungdomsråd (gilla oss på fb) och det tar även lite tid från min "fritid" då vi har möten,läger och utbildningar,men jag tycker det är kul!
något jag älskar är att spela teater och det är något jag absolut vill syssla med i framtiden,jag älskar även människor så det är också något jag vill hålla på med när jag blir äldre.
jag som person är nog ganska galen,gör saker jag känner för.
jag är väldigt spontan och säger vad jag tycker och är aldrig rädd att göra bort mig,bjuder mycket på mig själv!
jag spottar lite ord som beskriver mig.
rolig,snäll,crazy,omtänksam,spontan,ärlig,känslig..haha de lät lättare än vad de va..men jag är mig själv i alla lägen iallafall och är det något jag hatar så är det mobbing av alla dess slag!
jag blir glad av munkar och jag älskar godisen japp,pappa är min allra bästa vän,jag tänder på röda kallingar och killar i one piece,jag älskar att åka fort och en önsedröm är att få köra rally,men de kommer jag nog aldrig göra!
haha,herregud jag vet inte vad jag ska säga.men om ni undrar något så vet ni att ni kan fråga bara så svarar jag HELT ärligt!
puss&kram!

Kommentarer
Postat av: isabella

brukar du också läsa hennes blogg? :)

2011-12-29 @ 19:44:10
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0