bomber&granater...kom inte på nå roligare.

påväg från skolan idag såg jag en tjej gå ut från dramaten med en pizzakartong i famnen,tänkte inte så mycket mer på det utan gick bara på som vanligt.sen när jag är ca 5 meter ifrån henne så halkar hon och får ur sig ett "aaj" jag visste inte vad jag skulle göra,jag visste inte om hon fick ont eller om hon bara tyckte det var pinsamt..jag tänkte mig in i hennes situation och jag kände att jag själv nog bara velat sjunka igenom jorden,men den möjligheten fanns inte så jag tänkte på alternativ nummer två.och det var att jag absolut inte skulle vilja att någon bara gick förbi och sen börja skratta (vilket jag typ gjorde) så istället kläckte jag ur mig ett "gick det bra?" och fick till svar "jadå" då kände jag att jag nog gjort allt jag kunde göra,slapp iallafall ringa ambulansen..sköööönt!

nej nu ska jag bara fixa mig lite och sedan tralla hem till min älskade gry♥
det kommer lite bilder senare.puss&kram!
just nu sitter jag och pratar med busen number 1 :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0