written in the stars.

sitter hemma hos saras pappa nu.vi har chillat lite och ann-sofie gick precis.kanske träffar henne ikväll :)
jag och sara tänkte dra ut alldels strax.

jag tänkte på de nyss när jag stod i saras fönster som vätter ut mot en väg och en korsning där de alltid är minst 1 människa.jag såg en gubbe,när jag va liten gick han runt med en sån väska på hjul.idag gick han med en rullator.det gick förbi 2 alkisar,den ena har alltid haft samma jacka,den andra har bytt..åren rullar förbi,jag blir äldre.allt annat blir äldre,om några år kommer dendär rullatorgubben inte finnas mer.och det säger väll bara klick sen är rullatorn min bästa vän.hhhm,det är underligt.
2,5 år sen....tiden rinner iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0