wöööööö.tagga skolan på måndag!!!!

jag har i vild förtvivlan sprungit upp och ner för vindstrappan och letat efter en jävla blockflöjt.utan resultat,men det är skrattretande för jag vet ju att jag för 1 måndad sen satt utanför mitt rum och blåste i den.
hhhm,för övrigt har mitt schema kommit upp på centralskolans hemsida,fan va bra de blev!
tagga skolan på måndag då,bläääää.(okej,karin tänk positivt)faaan va jag längtar!
nu luktar de käk nerifrån köket,så jag antar att jag snart ska äta,sen ska jag göra lite nytta tror jag.men jag har inte bestämt mig.puss och hej!
24.1% det går fraaamåt!
de va meningen att jag skulle lägga upp en bild på mitt schema,men de bara strula så de får bli 2 bilder på mig och min pippikudde :D

Kommentarer
Postat av: AdSkI

Kommer vi behöva ta med idrottskläder första dan? :o

2011-08-19 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0