pappa,pappa!

karin (alltså jag) springer runt i mitt rum i vild förtvivlan och letar..stånkar för att jag inte hittar det jag letar efter.arg!
karins pappa per-åke sitter utanför karins rum vid den stationära datorn och lyssnar på dansbandsmusik och sjunger glatt med i texten och gungar i takt med musiken som sprudlar ut från högtalarna.
efter att karin letat ett tag och fortfarande inte hittat de hon söker ropar hon med inte den allt för glada rösten och tonen.
"åååååh,pappa mitt ena bh-band är borta!!!!"
till svar får hon.
"jaha"
haha jag vet,vad ska han svara lixom.men han kan väll bry sig?ojoj..tänk hur de kunde se ut.
karin- "pappa jag tar droger"
pappa- "jaha"
karin- "pappa jag är gravid"
pappa- "jaha"
nej fy,vill inte tänka tanken.tur att det bara va ett bh-band det var frågan om iallafall.
förövrigt har jag inte hittat de än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0