only if i say "i hate you" it's okay that you love me.

jag ursäktar den dåliga uppdateringen,men eftersom jag börjar skolan på måndag så tar jag vara på sommarlovets sista dagar och då får bloggen vila,men så fort skolan sätter igång så blir de mycket bättre.right?
igår umgicks jag med gry,jonas och kenny.vi hade massa tok för oss och en dag man sent kommer glömma skapade vi!
idag har jag varit med pappa och anna upp på baren och käkat,nu blir de duschen och senare ska jag ut :)
jag ska höra av mig till jezper och höra vad han erbjuder för påhitt.imorrn börjar gry♥ i skolan i västerås,och jag önskar henne alla lycka till i världen!
vi hörs,puss!

Kommentarer
Postat av: gryyyy

aw tack för all lycka!

jag älskar dig <3

2011-08-18 @ 14:48:27
URL: http://grybergius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0