kommer du och jag dö med längtan i våra hjärtan?

förlåååt för dålig uppdatering idag,men jag har verkligen haft fullt upp från 10 imorse så bloggen fick vila idag..kanske behövdes eftersom jag tidigare dagar bombat med inlägg..hmm,nu ikävll va jag först med jonas och gry till avesta en sväng,sen vart de byn i norberg och senare jezper.trevlig kväll måste jag säga.och dagen har också vart trevlig..jag va ju vid eskiln idag och kollade på min kära vän eirin som hade konsert där hon sjöng och spelade sina egenskrivna låtar,och jag kan inte säga annat än att hon är fantastisk!
jag som gammal barndomsvän är så sjukt stolt över henne då jag minns hur vi som barn lekte artister på hennes rum och vår största dröm va att bli sångerskor..jag har dock lagt den karriären på hyllan då jag istället vill bli socionom/beteendevetare eller skådis.men jag bara älskar att se henne lyckas..lägg EIRIN OLSSON på minnet för den tjejen kommer gå RIKTIGT långt!
nu ska jag byta om till soviskläder och fixa mig inför natten.imorrn väntar också en lång,rolig och spännande dag!
peaaaace :-*
jagvetattminmobilkameraäger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0