killar och tjejer..skillnad,vi diskuterar.

nu sitter vi i smågrupper och diskuterar om hur olika tjejer och killar är.det är roligt.dock är vi alla trötta skulle jag tro,det har varit en lång dag och den är fortfarande inte slut.vi har suttit i dessa soffor i evigheter känns de som.men timmarna går och skratt blandas med allvar och tårar.underbara människor jag är här med verkligen! och jag har nog slagit världsrekord i nysningar..tidigare har vi paddlat kanot och badat.badandet var dock ofrivilligt då killarna välte vår kanot.och de gillades nog inte av min förkylning.men för övrigt har vi kommit till paradiset,stor gård och fina rum att sova i.super god mat och detta är verkligen ett ställe på jorden jag aldrig skulle vilja lämna.nu ska vi fortsätta vår intressanta diskussion och snart är de väll mat.ikväll väntas det nog aktiviteter och sen blir de säkert inge sömn inatt.och jag om någon skulle behöva sova då jag är jättetrött eftersom jag är sjuk.förresten.hit åkte vi i en buss för 19 personer och vi va 18 och alla med sjukt mycket packning.så det va väskor precis överallt och människor också.jag lägger upp bild när jag kommer hem då jag bloggar från mobilen nu.hejdå:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0