flashback

du ligger där,nära mig.jag känner din kroppsvärme och dina andetag.din hand i min,dina snarkningar i mitt öra.pirret i magen,känner din doft.jag vet att jag kan om jag vill.men jag vågar inte.jag vill ha allt de föralltid,men jag är för feg.du gillar mig,jag gillar dig.jag vet,du vet.alla vet....åsikter,allt försvann.men det finns kvar,ingen kan ändra på det förflutna,vill glömma,kan inte.kommer tillbaka till stunden,blinkar,vaknar.vet att det har hänt,men jag har glömt..eller nej det har jag inte,vill glömma men jag kan inte.det va då,nu är nu...vi pratar inte om det,det är förbjudet.men vi båda vet,vi båda minns.du kommer ihåg,jag kommer ihåg.det har hänt,det vet vi.men känns det bra?jag vill glömma.något håller tankarna kvar,minnen.vi båda vet för det har hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0