du är den som gör min dag värd att leva!

min pappa kom upp på mitt rum och va bara allmänt jobbig,ni vet som alla pappor kan vara (okej,min pappa är inte som alla andra pappor) men jag var iallfall inte på humör och bad han lite irriterat att gå ut ifrån mitt rum,en order min pappa dock inte löd.efter att jag tjatat på han ett tag om att hålla käften,gå ut från mitt rum och sluta dryga utan resultat så hoppa jag på han i sängen.sen fick jag värsta idén och fråga om inte jag kunde få måla hans ögonfransar med mascara,ett "erbjudande" han direkt sa ifrån till.men jag gav mig inte och efter tag med övertygande ord om att det gick att ta bort och att inte sminkborttagningen sved eller klia så fick jag min vilja igenom..på ett villkor och det va att han fick sminka mig sen..ja men självklart tänkte jag.fan va kul :D
lika kul va de dock inte då han börja smeta mascara på mina ögonbryn,läppstift i pannan och där även rouge.
efter att han va klar fick jag inte kolla mig i spegeln innan min mamma sett hur jag såg ut.och när jag får se hennes reaktion vilket är ett gabflabb så kollade jag mig i spegeln och trodde jag skulle dö.min pappa sa att han va mycket nöjd och att jag faktiskt kunde gå ut sådär..ojoj,karl´n har mycket att lära ;-)

Kommentarer
Postat av: sara

haha, solstråle! ♥

2011-08-08 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0