filmkik och teater!

lång och rolig dag!
började med kamratstödjarmöte klockan 8 och sen efter de knallade jag iväg till tyskan där vi hade läxförhör, och ska jag vara ärlig och lite "själgod" så gick det toppen!
även på so läxförhöret tyckte jag det gick bra så jag är helt nöjd med min prestation i skolan idag!
efter skolan gick jag med Sara, Emil, Erik och Ann-Sofie hem till sara för att kolla på film, men istället somnade jag och jag är inte förvånad faktiskt..
efter filkiket gick vi på typ teaterinformation, jag ska börja på teater och de va de vi snacka om..
sen gick vi till unkan och fika och ritade och lite sånt.. sen snacka jag även med bästa adam!
vid kvart över 9 sen så gick vi till busstationen där adams taxi skulle hämta honom och precis när vi kommer fram svänger taxin ut och åker iväg, så surt.. så då fick jag så snällt stå kvar vit stationen och frysa för att göra adam sällskap.
sen kom jag äntligen hem och då käka jag och sen hoppa jag ner i duschen.
imorrn får vi besök av en gubbe som heter Mietek till skolan, och han har överlevt andra världskriget så han ska ha en förläsning om hur hans liv har varit.
så imorrn skippar vi maskaran eftersom jag troligtvis kommer gråta floder när jag hör honom berätta både de ena och de andra!
men nu ska jag skriva lite med en underbaring!
puss och godnatt med er! :*

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej hoppas allt är bra med dig?:)

Tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har just nu! Du har chans att vinna en VALFRI bikini/monokini från brandsinfashion's sortiment! om du känner dig intresserad och vill kika vad dem har för bikinis kan du klicka här för att komma till inlägget: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-07 @ 13:17:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0