marknad

idag är de valborg + norbergs marknad.
kvällen igår var typ galen, gick till unkan och sen ut på byn med en massa folk.
alla va fulla typ, eller ah inte alla.. för jag, sara och amanda va nyktra såklart ;)
men vid typ kvart i tolv gick vi med mathias guss ÄNDA hem till honom och ska jag vara ärlig fatta jag inte hur vi orka, men sen iallafall så gick vi hem till amanda och sov där.
imorse vakna vi vid 10 kanske och då börja vi göra allt som ska göras en vanlig morgon och när vi väl va klara där vid kanske 12 tiden gick vi hem till sara så hon fick byta om och lite sådär..
sen for de iväg ut på marknad där man såklart träffa mycket folk.
var kvar på marknaden till 18 typ och då gick jag hem till sara och hämta väsakn och sedan hem till mig och käka.
nu har jag bytit om för att om typ 10 minuter ska jag till fliken på nykter fest :)
eftersom jag är så cool och inte dricker så :p
puss så länge ;)
en full jesper igår
mitt nya halsband :)
folk
mera folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0