fotbollen!

imorse blev de lite häktigt måste jag säga, ramlade in på matten i sista sekund med andan i halsen!
huaaa säger jag bara!
vet inte riktigt vad jag ska säga om skoldagen faktiskt, väldigt simoel och mycet lik andra dagar :)
efter skolan iallafall var det läxläsning och jag fick klart hela mitt engelskahäfte och jag blev jätteglad att jag faktiskt hann eftersom jag har så himla svårt för engelska!
efter läxläsningen gick jag hem och satte mig och kolla på gårdagens big brother!
sen käka vi pizza så jag mår fortfarande dåligt. usch, vet inte allt vad det är men jag blir helt illamåeende när jag äter något onyttigt!
idag tog jag även ett av de svåraste besluten i hela mitt liv.. jag valde att sluta på fotboll, och det gjorde så ont men jag har inte samma intresse längre och då är det bättre att jag ägnar mig åt något jag tycker är roligare istället tycker jag.. men gud vad jobbigt.. mitt underbara lag!
men nu ska jag ta det lugnt och springa ner i duschen, sen ska jag väll sova kan jag tro!
jag älskar er föralltid och förevigt, mina bästa tjejer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0