va det äkta ?

jag vill bara tillbaka till i början av sommaren & sommarlovet !
att få känna känslan av att vara kär igen, jag minns hur glad jag var & hur allt bara pirrade !
alla kramar jag fick av dig, allt som vi gjorde tillsammans.
aldrig någonsin kommer jag glömma hur lycklig jag var den 15 juni 2010, hur allt va så fantastiskt underbart !
och hur det sedan fortsatte hela sommaren...
och sen kommer jag aldrig glömma hur grossad jag var den 12 augusti 2010, hur jag bara hatade allt.
jag kände mig lurad & helt puckad i bollen.
fasst jag nästan varit helt säker på att det du tidigare sagt va sant eftersom du sagt det till mig personligen.
men vad visste jag?
miss the time ♥
/KaariinD
bilden är tagen dagen då jag blev så kär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0