till en vän....

till en vän som alltid har funnits där, till en vän som alltid är så glad, till en vän som man alltid kan snacka med, till en vän som betyder så mycket, till en vän som är som min syster & till en vän som jag älskar.
Lovisa,
att skriva detta kommer inte bli lätt.. för jag vill inte sitta här hela natten, fasst jag skulle kunna.
allt vi gjort tillsammans har varit så kul, vi har varit som syskon sen vi va så jädrans små & att jag fått tillbringa min uppväxt med dig betyder så mycket.
vi har aldrig varit utan att skratta, allt vi delar tillsammans betyder jätte mycket och jag ska skydda det med mitt liv, det lovar jag !
lovisa hedin, jag älskar dig ♥
/KaariinD
mobba bara på, men jag älskar lovisa ändå :D
snygging ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0