sova nu, sen disco ;)

nyss kommit från skolan och i skolan hade vi ?
först svenska, sen NO sen rast och efter de hade vi samling.
sen vare lunch, sen hade vi tyska (y)
så nu kan jag typ räkna till 20 på tyska :D
haha,
sen hade vi jumpa iallafall och vi spela fotboll och självklart sträckte jag utt min lårsträckning igen !
blir så arg att de aldrig vill läka :@
jaja, nu ska jag ta en tupplur sen blir det unkan och hålla disco för dom små, sen blir jag kvar där :)
pusss !
& glöm inte bort att ställa frågor på frågestunden !
/KaariinD
outfit;
tröja-ginatricot
lackleggings-ginatricot
linne-ginatricot

Kommentarer
Postat av: virre

jahaja inte skönt och sträcka sig men vi ses på unkan? :)

2010-09-24 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0