& snart är det julafton :D

skola idag, började med tyska sen NO prov... gick typ inge bra tror ja, hoppa över en massa och kunde typ inget :s
hade gjort klart de på 10 minuter så jag fick sluta 90 minuter tidigare, så jag fick en håltimme på 90 minuter, sen hade vi lunch och jag käka inte då... gick ut på byn en stund och sen hade vi träsjöld, eller vi hade elevens val och då har jag träslöjd ;)
blev klar med min fina hylla (nästan)
och den ska veronica få... :D
efter de hade vi SO och jag kom 15 minuter försent ;ss
men jaja...
efter skolan gick jag med sara, amanda, emi, erik & isak till sara för som skulle kika klart på någon film dom börjat kolla på under elevensval (dom har håltimme då)
så jag passa på att gö matteläxan som ska va inne imorrn..
sen stack jag och amanda hem till mig och fixa käk, vi (jag) koka nudlar och värmde korvgryta ;)
när vi käkat klart fixa vi oss och sen mötte vi tobbe som skulle med oss till unkan (y)
vi mötte upp sara sen gick vi till unkan.. och där dansa vi och hade skoj ;)
imorrn är de jumpa (y)
dagens + är:
  • tobbe ska börja i vår klass imorrn :D
  • blev klar med hyllan på elevens val (y)
  • la en grej på hyllan, ALDRIG MER !
dagens - är:
  • gick fett dåligt på provet -.-
  • kom försent -.-
  • svek...
men de va typ bara de...
/KaariinD
det bästa en människa kan ha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0